środa, 21 sierpnia 2013

Na Zamku

Sesja na Zamku minionych włodarzy Pomorza Zachodniego, to idealna sceneria dla eleganckiego, aczkolwiek nieformalnego outfitu. Stonowane kolory idealnie ze sobą współgrają, a delikatny akcent w postaci wzorzystego tyłu kamizelki dodaje całości smaku. Obowiązkowym dodatkiem dla przełamania monotonii jest biżuteria marki Zubiro.









koszula - Jesteś u Pani
spodnie - House
biżuteria - Zubiro.com

***
Na koniec małe love do moich fanów :)


Powiedzcie mi proszę jak podoba się Wam nowy image mojego bloga?
Zapraszam do komentowania, lajkowania mojego fanpage'a oraz śledzenia mnie na instagramie.

xxx
Patryk
YOLO

5 komentarzy:

  1. Noo kamizelka świetna! I fryzura super ;) Banner na górze bloga współgra z resztą, jest dobrze Patryk!
    Pozdro z http://mateuszpater.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie fanem kamizelek nie jestem, ale za to podoba mi się to, że całość utrzymana jest w jednej tonacji kolorystycznej, a bawisz sie odcieniami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie!

    Pozdrowienia,
    http://be-the-vogue.blogspot.hu/

    OdpowiedzUsuń