poniedziałek, 1 lipca 2013

American dream

Pewien czas temu, zainspirowany teledyskiem do piosenki Mroza - Rollercoaster i zmobilizowany wizją budowy aquaparku na terenie byłego kąpieliska Gontynka w Szczecinie podjąłem się organizacji sporej sesji plenerowej w stylu amerykańskich nastolatków/skejtów. Plany były ambitne. Oceńcie sami, co z tego wyszło.










Największym problemem podczas przygotowywania sesji było znalezienie samochodów odpowiadających stylizacji, które posłużyłyby nam za rekwizyty. Jednak z pomocą mojej wiary w niemożliwe i wszędobylstwa udało mi się pożyczyć takie oto cudeńka:



Na planie był jeszcze czerwony Wartburg, ale niestety zdjęcie gdzieś mi umknęło :(

Bluza - Reserved
Koszulka - O'neal (kolorowa)/Zara (biała)
Buty - Puma
Okulary - Reserved

Podsumowując, w sesję zaangażowanych było kilkanaście osób - od modelek, modeli, przez fotografów na makijażystce i właścicielach aut kończąc. Była to dla nas świetna zabawa i nowe, niecodzienne doświadczenie pracy w tak dużej grupie.

Kolejną sprawą, którą chciałbym się z Wami podzielić jest to, że przygotowania do wyjazdu na Berlin Fashion Week 2013 idą pełną parą!! Jestem bardzo podekscytowany możliwością uczestniczenia w jednej z największych modowych imprez na świecie. Mam nadzieję, że będę w stanie przekazać Wam ten ogrom modowych nowinek oraz chociaż szczyptę cudownie zapowiadającej się tam atmosfery.

Zachęcam do odwiedzania mojego fun page'a w celu bycia na bieżąco z moimi poczynaniami.
Tymczasem życzę Wam wakacji Waszego życia!!

xxx
Patryk

3 komentarze:

  1. genialne zdjęcia :D uwielbiam takie klimaty

    miejsce jak najbardziej pasuje, szczerze mówiąc to jeszcze mieszkając w Szczecinie sam chciałem zrobić tam zdjęcia look'u na bloga, ale jakoś nie wyszło

    jestem pełen podziwu, wyszło super i pewnie świetnie się przy tym bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się, zabawa była przednia!! Niestety Gontynkę już zasypują, więc nie będzie więcej okazji do zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrysiu pięknny jesteś ;*

    #SWAG #YOLO #AMERICA #GONTYNKA #FURY #DUPECZKI

    OdpowiedzUsuń