poniedziałek, 22 lipca 2013

Friend of mine

Chciałbym Wam dzisiaj przedstawić mojego friendsa Emila!! Postanowiłem zaprezentować Wam Jego stylizacje z Berlina, ponieważ nawzajem sobie doradzaliśmy i wymienialiśmy się ubraniami (mamy praktycznie ten sam rozmiar) co sprawiło, że nasze outfit'y skomponowane są w dosyć unikalny sposób.
Zobaczcie sami :)




Sweater - New Yorker
Trousers - New Yorker
Boots - Puma

Outfit bardzo codzienny, miejski i przede wszystkim luźny - dający dużą swobodę w przemierzaniu miejskich szlaków. Ciekawe przełamanie monochromatycznych barw - niebieskie spodnie z New Yorker'a.




Jacket - Aga Hasik
T-shirt - New Yorker
Trousers - Aga Hasik
Boots - H&M

Stylizacja na FashionBlogerCafe 2013 złożona głównie z najnowszej męskiej kolekcji Agi Hasik. Szczególną uwagę należy poświęcić spodniom, na których widnieje autorska grafika projektantki.

***
W tym miejscu szczególnie chciałbym podziękować Agnieszce za wyróżnienie mojej ostatniej stylizacji, którą skomponowałem z jej spodniami.
***

Serdecznie Was Wszystkich pozdrawiam.

Na ukojenie nerwów zapraszam do porzesłuchania spokojnej ballady Johnatan'a Clay'a - motyw z filmu "LOL - Laughing Out Loud".



YOLO

xxx
Patryk






2 komentarze:

  1. super stylizacje ! druga - bardzo intrygująca, bardzo podobają mi się te spodnie :D myślę, że można się nimi świetnie pobawić i stworzyć ciekawe stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjecia :)
    Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń