niedziela, 2 czerwca 2013

Dobry Wszystkim :)
Zakładałem, że będę częściej pisał na blogu, jednak nawał pracy w szkole skutecznie mi to uniemożliwia. Ostatnio zamiast usiąść i napisać post do Was wolę usiąść i napisać jakieś wypracowanie ;) Moją przepustką do świata mody jest nauka (sic!), bo jeśli nie będę uczył się na bieżąco, to nici z modowych eventów!! Dlatego biorąc pod uwagę, że Berlin Fashion Week na który mam już akredytacje zbliża się wielkimi krokami, to nie mogę zawalić szkoły, więc trzymajcie za mnie kciuki :)

Mój nocny post jest zwieńczeniem pisania maturalnego już komentarza do artykułu o australijskim przemyśle motoryzacyjnym. Ekonomia - cudowny przedmiot i nie jest on wcale aż tak bardzo lewopółkulowy jak by to się mogło na pierwszy rzut oka wydawać. Przedmiot ten bowiem zmusza nas do rozpatrywania wielu przypadków i kreatywnego wymyślania jak najlepszych rozwiązań. Teoria - teorią, a praktyka - praktyką. Praktyczna ekonomia jest jak gra w Monopoly - niezła zabawa xD
Jak wogóle Kochani minął Wam długi weekend? Mój był pracowity, ale równocześnie było też bardzo pozytywnie :))) Moja rodzinka powiększyła się o nowego różowiuteńkiego bobaska imieniem Antoś - idealny prezent na dzień dziecka <3 Spełniło się również moje marzenie posiadania wielkiego kubka do parzenia gorrrrącej zielonej herbaty - Kubek VIP!!
A Wy jaki prezent na dzień dziecka dostaliście??
Czekam na komentarze i życzę dobrej nocy :)

xxx

YOLO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz