poniedziałek, 10 czerwca 2013

Kochani,
W ramach retrospekcji i pierwszych przygotowań do Berlin Fashion Week chciałbym podzielić się z Wami moimi wspomnieniami i odczuciami z mojego pierwszego modowego eventu - Warsaw Fashion Weekend, którego tegoroczna wiosenna edycja odbyła się na początku kwietnia.


Akredytację otrzymałem na 3 dni przed rozpoczęciem Weekendu. Szybko zabookowałem hotel, kupiłem bilet na pociąg i tak oto dotarłem do Warszawy - naszej cudownej stolicy, która na moment stała się również stolicą polskiej mody.
Pierwsze zetknięcie z obiektem, na którym odbywała się impreza - Soho Factory wywarło na mnie ogromne wrażenie. Industrialny klimat, tłumy modnie (czasami ekstrawagancko) ubranych ludzi, celebryci, paparazzi, a wśród tego wszystkiego ja - mały "szaraczek" ze Szczecina ;)



Szybko jednak otrząsnąłem się z amoku pierwszego wrażenia i ruszyłem na "łowy" modowych njuansów ;)
Oto najciekawsze z inspiracji:



Filc i dres są ewidentnie bardzo modnymi materiałami tego sezonu ;)


Brylove - świeża polska marka, która jest tzw. "must have'em" dla każdego.


Wzorki ;)


Cudowne marynarki z jedwabiu Alexa Caprice <3


Neony :P


Oraz handmade :)

Największe wrażenie wywarły na mnie jednak pokazy mody, a w szczególności jeden, który łączył w sobie moje dwie ogromne pasje - muzykę i modę. Był to pokaz Violi Śpiechowicz, który wraz z performance'm Natalii Kukulskiej przywodził na myśl prawdziwy świat high fashion.


Pozostałe pokazy również były godne podziwiania:





Berlin Fashion Week jest dużo większą imprezą niż WFW, dlatego nastawiam się na jeszcze większy show, jeszcze więcej pokazów tych bardziej i tych mniej znanych marek oraz na prezentacje najnowszych modowych trendów na II połowę 2013 roku. Mam nadzieję, że stworzę dla Was również jeszcze lepszą dokumentację ;)

Dziękuję Wam Kochani bardzo za uwagę!! 
Korzystając z okazji serdecznie zapraszam Was do polubienia mojego fun page'a na Facebook'u oraz do śledzenia mnie na Instagramie.
Komentujcie, nie wstydźcie się ;)

xxx
Patryk

1 komentarz: