wtorek, 11 czerwca 2013

Moi Kochani,
Pisząc wczorajszy wpis cały czas powstrzymywałem się od wspomnienia o mojej jednej cudownej, wyjątkowej, warszawskiej inspiracji - mojej serdecznej koleżanki Justyny Kuśmierczyk :) Wszystko co chciałem Wam o niej opowiedzieć zostawiłem na dzisiaj ;)
Justyna jest nie tylko wspaniałą polską wokalistką, która nagrywa single w najróżniejszym klimacie, często występując przy tym gościnnie z czołowymi polskimi raperami, a jej głosem zachwyca się nawet sam Kuba Badach.
Justyna jest też profesjonalną fotomodelką, która promowała już wiele krajowych marek. Przciąga stylem, hipnotyzuje wzrokiem, a zatrzymuje anielską urodą.
Poniżej przedstawię Wam jej kilka przykładowych stylizacji:





Komplecik od Endorfina jeans ;)



Bluzy od DIAMANTE WEAR 

Na koniec dorzucam Wam mały gifcik w postaci klipu Tomiko z udziałem Justyny Kuśmierczyk. Enjoy!!


Co sądzicie o stylu, który reprezentuje Justyna? Podoba się? ;>
Liczę na Wasze komentarze :)
Zapraszam do polubienia mojego fun page'a na Facebooku.

Yours,
Patryk

xxx
YOLO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz